Descrizione di u cisterna di rinfrescante di mungitura

Norme di fabricazione: Q/LEO 001-2002, standard internaziunale ISO5708.

 

Velocità di refrigerazione: esigenze standard ISO5708.

 

Compressor: Cumpressore di scroll Flexible Wheel di Valley di i Stati Uniti.

 

Tank: Dentru è fora usanu cumplettamente materiale d'acciaio inossidabile SUS304, a testa di sigilla adopta u mecanismu di furmà u muffa, u raghju di l'arcu circulare hè più grande di 30 mm, a superficia hè liscia è faciule da pulisce.

 

Cunnessione di cisterna è unità di macchina: mantene inseme è stallazione separata.

 

Stratu d'insulazione: spuma di poliuretano in generale, spessore di a strata di schiuma di 60 ~ 80 mm, a temperatura aumenta di menu di 2 ℃ in 24 ore.

 

Evaporatore: Prucessu di fabricazione unicu, cù una velocità di rinfrescante super elevata è una longa vita, 2-3 volte cà l'evaporatore normale. Selezziunate un mutore di mistura d'altu rendiment è una tecnulugia di posizionamentu di statore di rotore di mistura unica per assicurà un funziunamentu stabile à longu andà di e pale di mischju, senza senza. rumore, senza deformazione, cusì chì u latte originale si mischia più uniformemente, per mantene a qualità di u latti crudu.

 

Sistema di cuntrollu elettricu: start automaticu, stop automaticu, timing agitazione, prutezzione automatica di difetti, alarme automaticu.

 

Opzione:

 

aparechju pulizia 1.Automatic.

 

2.Dispositivo di misurazione elettronica.

IMG_20150701_175138


Tempu di Postu: Mar-07-2023